Najlepsza internetowa perfumeria oryginalny asortyment, ekspresowa dostawa
Link
28 września 2014

DSquared2 Wild

Perfumy marki DSquared 2 znajdziesz w perfumerii E-Glamour.pl

Oficjalne zdjęcie z premiery DSquared Wild

Powoli, bo powoli, ale jednak najnowsze perfumy marki DSquared2 debiutują na półkach polskich perfumerii. Ufam, że niebawem Wild stanie się szeroko dostępny w każdym większym mieście.

Klimat DSquared2

DSquared2 słynie z utrzymywania swoich zapachów w dość podobnym klimacie. To obszar świeżego drewna, subtelnego dymu, pojedynczych żywicznych grudek. Chyba tylko damski Potion nie spełnił założeń tej doktryny wpadając w otchłań massmarketowej bylejakości. Z radością anonsuję, że Wild pasuje do rodziny, której protoplastą był cedrowy He Wood.

Oficjalna reklama Wild

Zimno i wiatr

Tu jednak drewna cedrowego nie ma. Jest kamień, suchy piasek, metal, porosty i zimny wiatr. Na pewno nie każdemu będzie odpowiadała taka historia, tym bardziej, że Wild z początku jest inny, cieplejszy, łasi się do nogi. Labdanum w takiej formie nawiązuje nie tyle do dymnych kadzideł co do nie do końca zastygłych grudek żywicy. Gdzieś w tle kołacze nuta atramentu. Już po pierwszej aplikacji wiadomo, że nie popsikaliśmy się popowym soczkiem.

DSquared2 Wild

Środek jest zielony. Głowę bym dał, że czuję tu wetiwer i piankę do golenia. Trochę jest też tutaj soli i jakiś wodorost z Oceanu Artktycznego też się znajdzie. O ile początkowe nuty Wild pozwalają rozpatrywać go w kategorii uniseksu, to środek nie pozostawia już złudzeń. To pachnidło w 100% męskie. Do tego momentu jest to naprawdę godny rekomendacji zapach.

Wild jedzie pociągiem

Później nadchodzi czas na wiatr, kamień, metal i piasek. Można porównać miksturę DSquared2 do Terre de Hermes czy Red Vetiver Montale, ale tylko pod względem skojarzeń, nie jakości. Wild na tym etapie staje się bardzo sugestywny, lecz przy tym chemiczny i przez to dość nieprzyjemny. Pachnie jak zaparowane, aluminiowe ramy okien w starszych pociągach PKP. To bardzo charakterystyczny zapach, ale nie jest to jakaś wielka wada. Ten aromat jest naprawdę ciekawy. Ja jednak już się pociągami najeździłem, więc Wild mówię umiarkowane „nie”.

Nuty: labdanum, opoponaks, ambra, akordy żywiczne i ziemne oraz dziurawiec i santolina
Rok premiery: 2014
Twórca: Daphne Bugey i Annick Menardo
Cena, dostępność, linia: zapach dostępny w pojemności 30, 50 i 100 mL
Trwałość: średnia, około 5 godzin

Pozostałe recenzje

Dołącz do dyskusji

13
Dodaj komentarz

Please Login to comment
avatar
13 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
Leokadia PumeksAnonimowyPatrycja Maćkiewiczwhite pralineMarcin Budzyk Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy
Powiadom o
Anna Ewelina Wilczyńska
Gość
Anna Ewelina Wilczyńska

Łooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Te włosy nie powinny AŻ TAK wystawać:).

Anonimowy
Gość
Anonimowy

Ale zdięcia!!! Robią wrażenie i pobudzają wyobraźnię!

Anonimowy
Gość
Anonimowy

gejowska reklama zniechęca…

Marcin Budzyk
Gość
Marcin Budzyk

Gejowska? W którym miejscu?

Anonimowy
Gość
Anonimowy

No to szkoda, ze jednak nie jest to jakiś fantastyczny zapach, ale powącham z czystej ciekawości przy najbliższej okazji. Reklamy sa odważne, ale to dobrze, ze DSquared2 trochę skandalizuje i prowokuje odbiorcow. Uwielbiam wetiwer, mam mgielke do ciala Iris & Vetiver i pachnie ciekawie, zmysłowo i pudrowo. Chetnie przeczytałabym o kilku perfumach, które zawierają ten składnik. Renata

Anonimowy
Gość
Anonimowy

Haha 😀 Też się zastanawiam. Reklama jest odważna ale nie gejowska.
Gosia

white praline
Gość
white praline

Nie podoba mi sie pierwsze zdjecie, jako potencjalną klientkę wręcz odpycha, ale mysle, ze znajdą sie i tacy, lub takie, ze zdjecie wlasnie urzeknie i skłoni do zakupu. Wole oglądać garnitury na reklamach niz goliznę.

Anonimowy
Gość
Anonimowy

Mnie w jakiś sposób ta reklama zachęca do zapoznania się z zapachem. Kobiecej nagości, w tym tej bardziej wyzywającej, pełno jest wszędzie – nie robi już wrażenia, z męską trochę inaczej… więc po prostu zdjęcie zwróciło moją uwagę i chciałabym sprawdzić, jaki zapach reprezentuje. A że nie jest całkiem przyzwoite, inna sprawa. Uwagę przyciągnęło, chyba o to chodziło. MR.

Anonimowy
Gość
Anonimowy

Fajny "kaloryferek" 😀 Też chcę mieć sześciopak a podczas sportu perfumuje się CK One Calvina Kleina 😉 Asia

Anonimowy
Gość
Anonimowy

Nareszcie jakas meska golizna- wszedzie tylko kobitki w reklamach porozbierane z mega dlugimi konczynami- jak bede chciala sobie na cycki popatrzec to w lustro popatrze, przynajmniej silikonu nie zobacze:-)

Patrycja Maćkiewicz
Gość
Patrycja Maćkiewicz

A ja mam mieszane uczucia co do reklamy a samego zapachu jeszcze nie znam 🙂

Anonimowy
Gość
Anonimowy

Reklama mnie powaliła….oczywiście w pozytywnym sensie – to ciało…mmmmm…. Fantazja szaleje:-). Na pewno chcę poznać ten zapach.

Kobra

Leokadia Pumeks
Gość
Leokadia Pumeks

świeży , niepospolity, fajny… ale Potion i tak nie przebije.
Na drugim nadgarstku mam Balmain Carbone i ten przynajmniej w początkowej fazie podobał mi się bardziej. Może napisałbyś o nim parę słów?