Oto jaka informacja zawisła dzisiaj na portalu społecznościowym Facebook. Polska marka specjalizująca się w produkcji kosmetyków i perfum naturalnych zostanie sponsorem tegorocznej Europride 2010, która odbędzie się za 3 tygodnie w Warszawie
„Fridge został sponsorem europride2010 w Warszawie, w czwartek na dziedzińcu Muzeum Narodowego odbędzie się prezentacja kampanii społecznej promującej samo wydarzenie, a także happening z udziałem m.in. Katarzyny Figury i Kuby Wojewódzkiego, dołączcie do nas! http://www.facebook.com/event.

Miejsce: Dziedziniec Muzeum Narodowego w Warszawie
Ze swojej strony przypomnę, że
„Europride to ogromny festiwal kulturalny mniejszości seksualnych, który co roku odbywa się w innym europejskim mieście. W finale ulicami przechodzi wielka międzynarodowa parada. W Madrycie w 2007 zgromadziła ponad 1,5 mln uczestników. Już 17 lipca, po raz pierwszy w kraju postkomunistycznym, parada przejdzie ulicami Warszawy Obecnie 7% warszawiaków deklaruje, że na pewno weźmie udział w paradzie (ACR Rynek i Opinia dla Newsweeka, czerwiec 2010). To milowy krok w dziejach Europy i symboliczne wydarzenie dla miasta, w którym jeszcze pięć lat temu Parada Równości przeszła nielegalnie, bo urzędujący prezydent Warszawy Lech Kaczyński jej zakazał.”
Pytanie jest tylko takie… Po co Fridge się angażuje w takie przedsięwzięcie? Liczy, że geje zaczną szturmować sklep, żeby zdobyć naturalne perfumy i kosmetyki? No tak w końcu statystyczny homoseksualista ma więcej pieniędzy dla siebie, bo zamiast dziecka ma kota lub chomika…i chce zachować młodość na zawsze.