Estee Lauder Pleasures for Men znajdziesz w perfumerii E-Glamour.pl
![]() |
Estee Lauder Pleasures for Men |
Jeśli chodzi o perfumy, to marka Estee Lauder nie ma się czego wstydzić. Większość premier trzyma poziom, a klasyki są w większości wspaniałe. I właśnie stąd dzisiejsza recenzja flagowca dla mężczyzn – Pleasures for Men, którego wcześniej nawet nie testowałem.
Kobietom znane są zapewne wspaniale kwiatowe, narkotyzujące i chłodne Pleasures, i to właśnie genialna odsłona damska sprawiła, że sięgnąłem po wersję dla panów.
![]() |
Już niedostępne balsamy po goleniu z serii Pleasures for Men |
I cóż się okazało?
Pleasures for Men to kwintesencja nijakości, wtórności i braku werwy. Zapach jest nudny, chemiczny po zbóju i można powiedzieć, że stanowi idealny środek między wszystkimi wypustami ostatnich lat. Trudno nawet opisywać go za sprawą nut, ponieważ nie czuć tam żadnej z czystych ingrediencji. Dopiero po wnikliwym dociekaniu mogę napisać, że podstawą tej kompozycji jest sztuczny akord sandałowy z cieniem zasłodzonych i rozcieńczonych przypraw. Wątpliwą ozdobą akordu głowy są zaś plastikowe niuanse wodne-powietrzne, którym jednak daleko do werwy Cool Water czy Light Blue.
Za stałym sukcesem tych perfum stoi zapewne marketing i detale: utrzymana w klasycznie szarej tonacji butelka, czy rezygnacja z imienia „Estee” w nazwie marki. Również fakt, że obecnie portfolio męskich zapachów tej firmy liczy tylko 3 (trzy!) pozycje nie pozostaje bez wpływu na ekspozycję Pleasures for Men.
![]() |
Lauder Pleasures for Men 100 mL |
Opinia końcowa o Estee Lauder Pleasures for Men
Perfumy bez historii, które giną w tle i nie wyróżniając się niczym ciekawym: nie są ani trwałe, ani mocne. W sumie mogą być uniwersalnym pachnidłem dla mężczyzn bojących się zapachu i chcących mieć jeden flakon: i na randkę, i do biura, i na siłownię…
Najważniejsze cechy:
- + uniwersalny charakter (praca, sport, randki…)
- – okropnie syntetyczny wydźwięk składników
- – sztuczny sandałowiec z akordem wodno-powietrznym jako wątek główny
Nuty:
cytrusy, nektarynka, akord powietrzny, akord wodny, akord zielony, drewno sandałowe, imbir, heban, kolendra, pimento, mech
Rok premiery:
1997
Twórca:
Pierre Wargnye
Cena, dostępność, linia:
woda toaletowa dostępna w pojemności 50 i 100 mL
Trwałość:
średnia, około 5-6 godzin
Reklama perfum Estee Lauder Pleasures for Men
W tym miejscu warto zwrócić uwagę na reklamę Pleasures for Men, w której odwołano się do motywu ojca. Dzisiaj to obraz, którego próżno szukać w kampaniach zapachów…