Marka z Kraju Kwitnącej Wiśni pomaga tym razem Chińczykom w kreacji wizerunku Expo 2010. Specjalnie na potrzeby tej wielkiej imprezy powstał zapach Shanghai Bouquet, a
ściślej mówiąc linia zapachowa złożona z dwóch kreacji- męskiej i damskiej. Perfumy raczej średnie (nie wąchałem i pewnie nie powącham), bo operujące na magnolii- szanghajskiego symbolu od roku 1986. Dostępne masowo w Państwie Środka- od sklepów z pamiątkami po lotniska i perfumerie.
Przy okazji powiem, że już w najbliższą środę rusza specjalna wystawa organizowana przez Shiseido w Shanghai Art Museum. Jak ktoś akurat będzie w Szanghaju to zapraszam.
Na zdjęciu dwie dumy Chin- Shanghai World Financial Center i Jin Mao Tower- obie mają powyżej 400 metrów. Piękne.
Fot. wieżowców z mori.co.jp a Shiseido z osmoz.com