14 grudnia 2013

Pachnący wywiad dla Czasu Gentlemanów

Na wieczór zapraszam Was do lektury wywiadu, którego udzieliłem  Łukaszowi Kielbanowi z bloga Czas Gentlemanów.

Całość wywiadu znajdziecie tutaj: Marcin Budzyk o perfumach

Pozostałe recenzje

Dołącz do dyskusji

Subscribe
Powiadom o
guest
16 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ziu
7 lat temu

przeczytane, jak zawsze ciekawie.

Mroczyna
7 lat temu

Co do zapachów męskich i damskich, to zdecydowanie jestem za Twoim spojrzeniem, otóż Manic Love by Neotrantic Fragrances bardziej mi się podoba i lepiej układa w wersji męskiej niż damskiej 🙂

Magdalena Cecylia M.

Michał
7 lat temu

Ciekawy artykuł, dziś właśnie sobie coś kupiłem… ale… przed przeczytaniem.
Pozdrawiam

Anonimowy
Anonimowy
7 lat temu

Świetny wywiad, wiele ciekawych informacji. Zostawiasz Marcinie dużo przestrzeni wokół swoich wypowiedzi i to jest super. Gratuluję…

nati71
7 lat temu

Przeczytałam, skorzystam z wielu uwag 🙂

[z FB] Ewa W.
[z FB] Ewa W.
7 lat temu

Ciekawy artykuł.Warto przeczytać

[z FB] Karolina S.
[z FB] Karolina S.
7 lat temu

Bardzo mi się podoba. A co do wątku z konsultantkami naszych perfumerii. Mowa oczywiście o perfumeriach typu Sephora, nie tych niszowych. Kiedy chcę się rozeznać w nowych zapachach i na szybko proszę o coś bardziej męskiego, żywicznego czy też tytoniowego, a pani poleca mi Mademoiselle (rly!). No i zawsze do kompletu dostaję standardowo Opium .

[z FB] Maria P.
[z FB] Maria P.
7 lat temu

Lubię poczytać, a przez to dużo sie dowiaduję na temat perfum i kosmetyków

[z FB] Magdalena C. M.
[z FB] Magdalena C. M.
7 lat temu

zgadzam się z Marcinem, niestety każda nie ma zanczenia jaka ma z jednymi firmami lepsze kontkty z innymi gorsze i to jednak odzwierciedla się w rekomendacjach. W niszowych to zauwazyć trudniej o tyle, że po pierwsze nie jest w nich głośno o premierach, bo niszowe marki z uwagi na swoją niszowość nie robią miliardowych kampanii a po drugie mniej się siłą rzeczy niszowe zna i przez to ich promowanie nie rzuca się tak w oczy.

Marcin Budzyk
7 lat temu

Niestety, w niszowych też. Tylko trudniej to zauważyć.

[z FB] Karolina S.
[z FB] Karolina S.
7 lat temu

Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

Marcin Budzyk
7 lat temu

A co targetów to łatwo zobaczyć w perfumeriach niszowych, gdzie jest więcej niż jedna kasa. Konsultantka wtedy podchodzi do "swojej" kasy nawet jak inna jest pół metra od niej. Zakładam, że od tego zależy zarobek i ew. premia. Druga sprawa jest taka, że wielkie firmy dystrybuujące niszowe perfumy narzucają perfumeriom niszowym warunki – ile butelek mają zakupić np. na rok albo pół roku. Więc perfumeria taka narzuca swoim konsultantkom, jak dużo mają sprzedać i co polecać.
4 godz. temu · Lubię to!
Sporo fanów niszy nie wiem, że jest coś takiego jak Intertrade – to jest wielka korporacja, która zarządza dystrybucją niszowych perfum na cały świat. I tam miejsca na sentymenty nie ma.

[z FB] Karolina S.
[z FB] Karolina S.
7 lat temu

Marcinie może i racja. Tylko w tych zwykłych jeśli pytam, to jestem po prostu bardzo ciekawa co odpowiedzą panie. A w niszowych hmm. Chyba wolę zawsze pobujać się sama, choć w moich ulubionych perfumeriach paniom udaje się przedstawić mi coś, co często wstrzeli się w mój gust. Ale fakt – nie zawsze Wręcz jest to od niego bardzo odległe . Niszowe perfumerie potrafią też trochę zamydlić oczy – w końcu tu mamy dużo wyższe ceny, wszystko jest mniej komercyjne, bardziej osobiste. Po tym wszystkim oczekujemy, że i osoby pracujące tam będą w stanie rozczytać każdą naszą sugestię

Do tego wydaje nam się, że w takich niszowych perfumeriach pracują osoby, które tak jak my, interesują się całą tą sztuką. No i wtedy właśnie oczekujemy, że dyskusja wejdzie na wyższy poziom

Marcin Budzyk
7 lat temu

No właśnie z tym jest różnie. Kiedyś jedna konsultantka niszowej perfumerii z Warszawy prowadziła bloga na pingerze i opisywała "kulisy" pracy w takiej perfumerii… I były to treści "dość" do szokujące. Ale z drugiej strony, gdzie jak nie w perfumerii niszowej mają pracować prawdziwe pasjonatki perfum. Prawda jest gdzieś pośrodku.

[z FB] Justyna M.
[z FB] Justyna M.
7 lat temu

Bardzo interesujący wywiad.Trafne pytania i wyczerpujące odpowiedzi.Przeczytałam z ciekawością a info o zestawie próbek podsunął mi pewien pomysł…

[z FB] Monika K.
[z FB] Monika K.
7 lat temu

Dokładnie to już można powiedzieć że duża ilość społeczeństwa kieruje się stereotypami i DLA NICH PERFUMY TO TYLKO; Boss , Chanel, Dior i Lacosta…reszty nie znaja albo nie chcą poznać:) No ale nie każdego musi interesować ta dziedzina życia:)