![]() |
Prada Candy Sugar Pop |
Dzisiaj Prada Candy Sugar Pop, czyli ostatnia nowość marki, która jeszcze do Polski nie trafiła, ale być może trafi niebawem
Teoretycznie nowa odsłona Candy ma być interpretacją bardziej młodzieńczą i niezobowiązującą. Prawdą jest to tylko w połowie, ponieważ Sugar Pop jest na pewno mniej słodkie od klasycznych Candy Eau de Parfum. Ich słodycz jest też nie do końca dosłowna z powodu wielu jej źródeł. Mamy zatem cukier z cytrusów, pewną dozę szminkowej, tłustej brzoskwini i, co oczywiste, karmel z wanilią. Ten ostatni duet nie wychodzi jednak na pierwszy plan.
Prada Candy Sugar Pop będzie też najbardziej kobiecą z wariacji tej rodziny za sprawą wyraźnie wyczuwalnego bukietu białych, chłodnych kwiatów. To taka kropla Pleasures wrzucona do oceanu dość taniej, masowej słodyczy.
![]() |
Prada Candy Sugar Pop 50 mL |
Nie powiedziałbym jednak, że te perfumy są typowym przedstawicielem nurtu gourmand, a zestawienie kosmetycznej brzoskwini i kwiatów sprawia, że nabiera nawet pewnej elegancji.
Testowałem te perfumy przez kilka miesięcy i w swoich notatkach (oraz pamięci) mam wzmiankę o tonach zielonych i pewnych frakcjach znanych z Pink Sugar Aquoliny, choć z perspektywy dzisiejszego dnia nie są to elementy o wielkim znaczeniu.
Opinia końcowa o Prada Candy Sugar Pop
Prada serwuje nam chyba najmniej kontrowersyjny zapach z linii Candy. Podstawową wadą pozostaje dość duża syntetyczność i tani wydźwięk składników, lecz należy docenić ich dobre skomponowanie i fakt, że perfumy przemieszczają się po szerokim wachlarzu wrażeń węchowych.
Najważniejsze cechy:
- charakter: delikatna słodycz brzoskwiono-waniliowa
- + duża zmienność
- – tani wydźwięk całości
- + ciekawie wplecione wątki poboczne: kwiatowe, zielone i in.
Nuty: bergamotka, jabłko, brzoskwinia, wanilia, karmel, cytrusy
Rok premiery: 2018
Twórca: Daniela Andrier
Cena, dostępność, linia: woda perfumowana dostępna w pojemności 30, 50 i 80 mL
Trwałość: dobra, około 6-7 godzin
Reklama perfum Prada Candy Sugar Pop
![]() |
Prada Candy Sugar Pop – reklama |