30 listopada 2020

Black Week w Impressium – małe uwagi

Moi Drodzy,

spieszę z kilkoma uwagami. Wasze przesyłki już pakuję od kilku dni, a do osób składających zamówienia najwcześniej już pewnie one dotarły. Ostatnie będą wysłane jednak dopiero w przyszłym tygodniu.

Bardzo wszystkim dziękuję za zakupy w Impressium w tym roku.

Pojawił się jednak jeden mały problem, który w większości dotyczy nowych klientów. Do kilku osób postanowiłem zadzwonić i zweryfikować sytuację.

Poszczególne opcje (BF, BFN itd.) należało podać w polu wiadomości, a nie w okienku kodu rabatowego, ponieważ w Impressium klasyczne kody rabatowe nie są w ogóle aktywne. Takie zamówienia w systemie wyglądały zatem jak normalnie, nie „blackfridayowe” zamówienia.

Wiem, że to nie jest popularny sposób działania i odróżnia moją perfumerię od innych sklepów internetowych. Ze stałymi klientami działam tak cały czas, a nie wziąłem po uwagę, że to jest jednak nietypowe.

Po odkryciu problemu, z automatu dodawałem ten kod i prezenty do każdego zamówienia, które spełniało warunki, a w którym kod nie został wpisany w polu wiadomości. Większość osób zatem nie ma powodu do zmartwień.

Natomiast kilka pierwszych zamówień, w których kupujący nie wpisali opcji w treści wiadomości, nie otrzyma swojego prezentu. W takim wypadku proszę o kontakt mailowy. Wówczas doślę prezenty, jeśli zamówienie spełniało warunki. Absolutnie nie chcę, żeby ktoś nie był zadowolony lub, co gorsza, czuł się oszukany przeze mnie. Proszę jednak o zrozumienie, ponieważ te zamówienie wyglądały jak zwykłe i dopiero po kilku zorientowałem się, że coś jest nie tak.

Na przyszłość prosiłbym jednak zwrócić uwagę, że w Impressium wszelkie informacje, kody, życzenia paczkomatowe wpisujemy tylko i wyłącznie w polu wiadomości przy składaniu zamówienia.

Jeśli nie jesteście pewni – zawsze można do mnie zadzwonić, wysłać smsa lub e-maila.

Pozdrawiam i raz jeszcze dziękuję,

 

Pozostałe recenzje

5 grudnia 2021

Kilian L’Heure Verte

Najpierw do mojej perfumerii wszedł klient, który pachniał tym zapachem. Później postanowiłem sam poszukać kilku kropli, aby napisać recenzję

Dołącz do dyskusji

Subscribe
Powiadom o
guest
8 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Monika
Monika
1 rok temu

Napiszę szczerze, że miałam wątpliwości, czy nie wpisać kodu w pole kodu. Jednak ostatecznie wybrałam literalną wykładnię instrukcji i wpisałam w pole wiadomości. 😉

Anonimowo
Anonimowo
1 rok temu
Reply to  Monika

brawo

Aneta
Aneta
1 rok temu

Ze swojej strony mogę tylko podziękować. Po złożeniu zamówienia w godzinach późno popołudniowych paczka była u nas na drugi dzień. W polu wiadomości po wpisaniu kodu poprosiłam o to aby dodawany produkt w miare możliwości był dla mężczyzn. Większość damskich zapachów powoduje u mnie ból głowy, a mąż może nosić nawet „trudne” zapachy. Dodany produkt był w strzałem w 10 bo był na naszej długiej liście zapachów z Impresium które planujemy kupić. Do tego dodane próbki sprawiły, że mamy do wpisania kolejne pozycje. Pozdrawiamy serdecznie Pana Marcina. Stworzył Pan cudowne miejsce.

Justyna R.C.
Justyna R.C.
1 rok temu

Ja też chciałabym podziękować za pięknie zapakowane zamówienie oraz za dołączenie dodatkowo cudownych zapachów w wersji podróżnej Nicolai i próbek Sylveine Delacourte ,o które prosiłam.
Nigdy bym nie przypuszczała, że tak mi się spodoba zapach zawierający oud, kadzidła i zioła, bardziej idący w stronę męską ( mąż zachwycony!) ale jakże frapujący. Próbki będę testować od jutra :). Dziekuję również Panie Marcinie za miłą niespodziankę ! 🙂
Pozdrawiam serdecznie
P.S. Pani kurier nie mogła się napatrzyć na paczuszkę pięknie owiniętą złotą wstążką…zaczęłam się bać ,że mi jej nie odda.

Justyna R.C.
Justyna R.C.
1 rok temu
Reply to  Justyna R.C.

przepraszam, wstążka była czarna a papier złoty 🙂

Aneta
Aneta
1 rok temu
Reply to  Justyna R.C.

U mnie było to samo. Kurier stwierdził, że takiej pięknej paczki to jeszcze nie dostarczał 🙂 mnie zawsze zadziwia, że ten papier wytrzymuje dostawy w nienaruszonym stanie 🙂

Beata
Beata
1 rok temu

A ja się rozchorowałam i musiałam poprosić o anulowanie zamówienia, którego nie mogłabym odebrać. Rozpacz wielka.

Aldi
Aldi
1 rok temu

A ja mam takie pytanko, czy w Impressium będzie dostępny nowy zapach Gallivant Bukhara?