W swoim najnowszym zapachu Simone Andreoli kieruje nas w stronę Hawajów
Główną nutą perfum Sunplosion Aloha State of Mind uczyniono mango, a w zasadzie jego odmianę o nazwie Excel, która rośnie szczególnie bujnie na Oahu – trzeciej największej wyspie archipelagu. W żadnym momencie nie mamy wątpliwości, że to właśnie mango jest pierwszoplanową nutą kompozycji. Jego aromat wyczuwalny jest od samego początku po bazę. Ścisły początek zawiera sporo cytrusów o kwaskowym wydźwięku. Musują w nosie i nadają całości pewnej cierpkości. Zresztą charakterystyczny akord cytrusowy jest wyznacznikiem wielu perfum tej marki.
Później Sunplosion staje się już typowo owocowy i mango na pewien czas staje się bohaterem jedynym na scenie. Jest bardzo dojrzałe. Poziom słodyczy pozostaje przez to duży. Pojawiają się jednak tony pomadkowe, trochę morelowe i trochę słoneczne. To sprawia, że cukier nie jest agresywnie lepki. Z czasem akord owocowy jest dopełniony przez guawę i zieloną nutę kokosów. Po jednej godzinie od aplikacji wrażenie liściasto-kokosowe jest już bardzo wyraźne. Zresztą sama guawa też w sobie pierwiastek zieleni obok typowej „owocowości„.
W oficjalnym spisie nut mówi się, że bazą Sunplosion Aloha State of Mind jest drewno sandałowe, ale dla mnie to przede wszystkim miękkie piżmo o chmurkowo-morelowym wrażeniu. Efekt ten osiągnięto przez połączenie składników owocowych i absolutu z nasion ambrette. Momentami dostajemy się w obszary pomadkowe, ciepło-kremowe. Zdecydowanie nie wchodzimy za to w obszary zakurzono-plastikowych baz, z których znane są perfumy owocowe z niskiej półki. Co więcej, nutę mango poczujemy na skórze nawet po wielu godzinach od aplikacji, w fundamencie kompozycji.
Opinia końcowa o perfumach Simone Andreoli Sunplosion
Kiedyś marka kojarzyła się z kadzidlanymi, ciężkimi kompozycjami (w Polsce pojawiają się jesienią), ale od 2018 rozpoczęła bardzo udaną przygodę z owocami – co nie jest typowe dla marek niszowych. Obok karmelowo-gruszkowego Pacific Park i papajowo-ananasowego Leisure in Paradise, Sunplosion jest trzecią i najnowszą kompozycją w tym stylu.
Polecam zwłaszcza osobom, które uwielbiają klimaty tropikalno-koktajlowe, dobre limitowanki Escady i soczystość południowych owoców.
Kampania perfum Sunplosion Aloha State of Mind
Marka przygotowała z okazji premiery ciekawą kampanię reklamową bazujących na fotografiach wykonanych na Oahu